Beata Śliwińska – Barrakuz

Udział w edycjach
#CreateAsUs | Targi Plakatu 2017
BIO

Rocznik '88. Z wykształcenia architekt krajobrazu, z zamiłowania i zawodu visual designerka i ilustratorka. Mieszka i tworzy w Warszawie. Jest fanką modyfikacji graficznych i kolażu i na tej technikach opiera głównie swój styl pracy. Jest autorką postprodukcji graficznej sesji edytorialowych i modowych, okładek płyt muzycznych, okładek książek, ilustracji, oprawy graficznej wydarzeń kulturalnych, koncertów, a także identyfikacji wizualnych. Prowadzi autorski sklep internetowy z grafikami, wykłada i prowadzi warsztaty graficzne. Techniki, z których najczęściej korzysta to kolaż digitalowy, collage 3D, scenografie 2d, ale bazuje także na analogach i tworzeniu odręcznych obrazków. Jest autorką okładek płyt muzycznych spod szyldu U Know Me Records, Sony Music, Warner czy ART2. Współpracowała m.in. z Facebookiem, Orange, Adidasem, Reserved, Spotify, Komono Antwerp, Medicine, Teatrem Syrena, Audioriver Festival, Puro Hotels, Magazynem Usta, Asfalt Records, Charaktery, Skoda Polska, Local Heroes, Orska, Flirtini, Levi's. Projekty Beaty pojawiały się na łamach Vogue Italia, HUF Magazine, Newonce, Zwykłe Życie, Usta, Label Magazine, Futu, Fathers, KMAGa, Lounge Magazine, Pismo. Jej zaangażowane plakaty były prezentowane podczas LA Artistic Book Fair w Los Angeles czy Vienna Design Week. Nagrodzona Polish Graphic Design Award 2018 za najlepszą ilustrację prasową i wyróżniona za plakat komercyjny. Nominowana w kategorii Projektant w konkursie Projekt Roku 2017.

https://barrakuz.com.pl/