Bartek Bojarczuk

Udział w edycjach
BIO

(rocznik ’89) to dyrektor kreatywnym swojej autorskiej pracowni ILLCAT.studio. Specjalizuje się głównie w grafice projektowej, typografii, brandingu oraz sztuce plakatu. Na swoim koncie posiada współpracę zarówno z dużymi globalnymi markami jak i mniejszymi klientami z Polski. W sferze ilustracyjnej w portfolio można znaleźć różnorodne prace: od ilustracji prasowej, przez murale oraz projekty odzieżowe. Projektant do zadań o charakterze nietypowym, wymagających specjalnego podejścia.

Klienci: Uber, Puma, Pernod Ricard (Wyborowa, Chivas Regal, Jameson Whiskey, Absolut Vodka), Medicine Everyday Therapy, Warner Music Polska, Magazyn Pismo, mBank, Pan tu nie stał, Magazyn Szosa, Loca Bikes, Medicine, Nobile Sports, Puro Hotels, Uniwersytet Łódzki, Media Marketing Polska, Newonce Media.

Zdobywca wielu nagród i wyróżnień, m.in. Złoty Miecz KTR, Dobry Wzór, Must Have, 3x3 Annual, Polish Graphic Design Awards.